اخبار

آخرین وضعیت افزایش سرمایه ونفت، ورنا و ۴ نماد دیگر اعلام شد

آخرین وضعیت افزایش سرمایه نمادهای بورسی و فرابورسی لکما، ونفت، دسبحان، غدام، حتاید و ورنا اعلام شد.

به گزارش توان تحلیل، براساس اطلاعات مندرج در سامانه کدال، آخرین وضعیت افزایش سرمایه شرکت کارخانجات مخابراتی ایران با نماد لکما، شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت با نماد ونفت، شرکت سبحان دارو با نماد دسبحان (سبحان)، شرکت خوراک دام پارس با نماد غدام، شرکت تاید واتر خاورمیانه با نماد حتاید و شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا با نماد ورنا اعلام شد.

ثبت افزایش سرمایه لکما

افزایش سرمایه شرکت کارخانجات مخابراتی ایران با نماد لکما در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-048 مورخ ۱۴۰۰/۳/۲۲ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۴۰۰/۴/۲۴ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳,۲۳۵,۳۶۲ میلیون ریال به‌ مبلغ ۹,۰۹۵,۴۵۰ میلیون ریال ( مبلغ ۵,۸۶۰,۰۸۸ میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها) در تاریخ ۱۴۰۰/۶/۲۱ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

متن اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه لکما

افزایش سرمایه ونفت

حسابرس و بازرس قانونی گزارش توجیهی هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت با نماد ونفت را تایید کرد.

با عنایت به ماده سه دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۷/۱۷ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار) به پیوست اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت داریا روش (حسابداران رسمی) ) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۹ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور مشارکت در پروژه‌های شرکت‌های تابعه (مایع‌سازی گاز اتان و مخازن قشم) ارائه می‌شود.

متن اطلاعیه اظهار نظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ونفت

تایید افزایش سرمایه دسبحان از سوی هیئت مدیره

افزایش سرمایه شرکت سبحان دارو با نماد دسبحان (سبحان) از سوی هیئت مدیره تایید و به مجمع عمومی فوق‌العاده ارائه شد.

با عنایت به ماده سه دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب  ۱۳۹۵/۷/۱۷ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور نوسازی و تجهیز خط تولیدی جامدات و خرید و جایگزینی ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی و غیر تولیدی جهت اخذ تاییدیه GMP معاونت غذا و دارو که در تاریخ ۱۴۰۰/۶/۲۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌شود. اظهار نظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

متن اطلاعیه افزایش سرمایه دسبحان

تایید افزایش سرمایه غدام از سوی هئیت مدیره

افزایش سرمایه شرکت خوراک دام پارس با نماد غدام از سوی هیئت مدیره تایید و به مجمع عمومی فوق‌العاده ارجاع داده شد.

با عنایت به ماده سه دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۷/۱۷ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور  اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۴۰۰/۶/۲۲ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌شود. اظهار نظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

متن اطلاعیه افزایش سرمایه غدام

صدور مجوز افزایش سرمایه حتاید

مجوز افزایش سرمایه شرکت تاید واتر خاورمیانه با نماد حتاید از سوی سازمان بورس صادر شد.

در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت تايد واتر خاورميانه (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نشده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع است.

متن اطلاعیه افزایش سرمایه حتاید
سرمایه فعلی  ۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار  ۵,۰۸۵,۹۸۸,۶۴۳ سهم
ارزش اسمی هر سهم  ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه۵,۰۸۵,۹۸۸,۶۴۳,۰۰۰  ریال
منبع تامین افزایش سرمایه۱,۱۱۵,۲۲۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته
۳,۹۷۰,۷۶۶,۶۴۳,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها
موضوع افزایش سرمایهاصلاح ساختار مالی

صدور مجوز افزایش سرمایه ورنا

سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا با نماد ورنا را صادر کرد.

در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سرمايه‌گذاری گروه صنعتی رنا (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نشده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع است.

متن اطلاعیه افزایش سرمایه ورنا
سرمایه فعلی۷,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال 
تعداد سهام قابل انتشار۳,۷۱۵,۱۰۸,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم  ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه۳,۷۱۵,۱۰۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تامین افزایش سرمایه ۳,۷۱۵,۱۰۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته
موضوع افزایش سرمایهاصلاح ساختار مالی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا