اخبار

هزار میلیارد تومان منابع دیگر از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز شد

مدیر روابط‌عمومی و حوزه ریاست صندوق توسعه ملی اعلام کرد که هزار میلیارد تومان منابع دیگر از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز شد تا مجموع واریزی‌ها به بورس به مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان برسد.

به گزارش توان تحلیل، به نقل از خبرگزاری ایسنا، علیرضا کنگرلو، مدیر روابط‌عمومی و حوزه ریاست صندوق توسعه ملی گفت: صندوق توسعه ملی در راستای اجرای قرارداد منعقده با صندوق تثبیت بازار سرمایه مبنی بر واریز ماهیانه مبلغ ۶۵۰ میلیارد تومان، در مرحله جدید ۱۰۰۰ میلیارد تومان دیگر از منابع واریز انجام داده است.

کنگرلو با اشاره به مجموع حدود ۱۲ هزار میلیارد تومانی تعهد صندوق توسعه ملی برای تزریق به بازار سرمایه، اظهار کرد: با  ۱۰۰۰ میلیارد تومانی که هفتم تیرماه سال جاری پرداخت شده است در مجموع تاکنون ۵۰۰۰ میلیارد تومان به حساب صندوق تثبیت بازار واریز شده و این روند تا تکمیل تعهدات ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: از این حدود ۱۲ هزار میلیارد، باید ۵۰۰۰ میلیارد تومان از محل طلب صندوق توسعه ملی از سازمان امور مالیاتی پرداخت شود که تاکنون ۲۰۰۰ میلیارد از پرداخت‌های صورت گرفته به صندوق تثبیت بازار، از محل این طلب بوده است و هر زمانی که ۳۰۰۰ میلیارد دیگر را سازمان امور مالیاتی به صندوق برگرداند، به حساب صندوق تثبیت بازار واریز خواهد شد.

منبع
ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا