اخبار

بررسی قرارداد ۵۶۰ میلیاردی سرخابی‌ها توسط سازمان بازرسی | آغاز مذاکرات کاهش سهم دولت از استقلال و پرسپولیس در پایان شهریور

بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به موضوع قرارداد ۵۶۰ میلیاردی استقلال و پرسپولیس و بررسی آن خبر داد.

به گزارش توان تحلیل، به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، لقمان کیاپاشا، بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به موضوع قرارداد ۵۶۰ میلیاردی استقلال و پرسپولیس و بررسی آن خبر داد و گفت: از روز دوشنبه، ۲۴ مرداد ماه هیئت بازرسی سازمان بازرسی کل کشور در باشگاه پرسپولیس مستقر شده است.

کیاپاشا اظهار کرد: با استقرار هیئت بازرسی، میزان درآمد و هزینه‌کرد باشگاه و نحوه تنظیم و اجرای قراردادها از جمله موضوع حامیان مالی، مورد نظارت و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه این سازمان با جدیت نسبت به بررسی دقیق قراردادها با محوریت چگونگی تامین مالی اقدام و تا رسیدن به نتایج نهایی موضوع را پیگیری می‌کند، بیان کرد: طی چند روز آینده هیئت بازرسی در باشگاه استقلال هم مستقر خواهد شد.

کیاپاشا با انتقاد از انعقاد قراردادها با بازیکنان قبل از تعیین درآمد باشگاه‌ها، گفت: ضرورت دارد بودجه‌بندی صحیح انجام و درآمد هر باشگاه بر اساس واقعیت محاسبه و سپس نسبت به هزینه اقدام شود تا شاهد انباشت بدهی‌ نباشیم.

مذاکره برای کاهش سهام دولت در استقلال و پرسپولیس

حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به فراخوان عرضه بلوک‌های مدیریتی سهام استقلال و پرسپولیس که اوایل فروردین ماه توسط سازمان خصوصی‌سازی منتشر شد، گفت: برای عرضه بلوکی استقلال و پرسپولیس در حال مذاکره هستیم و امیدواریم تا پایان شهریور ماه قادر باشیم بخشی از آن را انجام دهیم، اما درحال حاضر در مرحله مذاکره پیش از مزایده قرار داریم.

قربان‌زاده اظهار کرد: تلاش می‌شود مذاکرات نهایی برای کاهش سهم دولت به کم‌تر از ۵۰ درصد در این دو باشگاه آخر شهریورماه صورت گیرد و پس از آن عرضه بلوکی انجام شود. در حال حاضر  اطلاعات مذاکره پنهانی است و نمی‌توان جزئیات آن را مطرح کرد.

منبع
سازمان بازرسی کل کشورایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا