اخبار

حآفرین و مدار چهارشنبه عرضه اولیه می‌شوند

دو شرکت ریل‌پرداز نوآفرین با نماد حآفرین و سرمایه‌گذاری مدیریت سرمایه مدار با نماد مدار چهارشنبه این هفته، ۲۰ اسفند عرضه اولیه می‌شوند.

به گزارش اخبار بورس، به نقل از کانال خبری سیگنال بورسی، نماد حآفرین که پیش از این قرار بود ۱۳ اسفند ماه عرضه اولیه شود اما این عرضه اولیه به تعویق افتاد. حالا اما مقرر شده است که چهارشنبه‌ی هفته‌ی جاری، ۲۰ اسفند ماه عرضه اولیه داشته باشد. میزان سهام قابل عرضه نیز ۷۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار سهم معادل ۱۰ درصد کل سهام شرکت است.

عرضه اولیه حآفرین در تاریخ جدید با ۱۸ درصد کاهش قیمت همراه شده است. به این ترتیب این عرضه اولیه با دامنه قیمتی ۴۳۴۸ تا ۴۴۴۸ ریال انجام خواهد شد. حداکثر سهمیه هر کد نیز ۱۳۰۰ سهم است. زمان ثبت سفارش این عرضه اولیه سه‌شنبه، ۱۹ اسفند ماه است.

همچنین شرکت سرمایه‌گذاری مدیریت سرمایه مدار تحت نماد مدار همزمان با حآفرین، عرضه اولیه می‌شود. حداکثر سهمیه هر کد بورسی در عرضه اولیه مدار ۴۰۰ سهم و دامنه قیمتی هر سهم نیز ۴۷۵۰ تا ۵۰۵۰ ریال است. در این عرضه اولیه، ۱۵ درصد سهام این شرکت معادل ۳۴۵ میلیون سهم به عرضه می‌رسد. زمان شروع ثبت سفارش این عرضه اولیه نیز، در روز عرضه اعلام خواهد شد. مدیر این عرضه کارگزاری بانک ملی ایران و متعهد آن، شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی است.

منبع
سیگنال بورسی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا