اخبار

گزارش کلیات بودجه ۱۴۰۱ یکشنبه ۱۹ دی به صحن علنی ارائه می‌شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ ضمن اشاره به بررسی و تصویب آیین‌نامه داخلی کمیسیون تلفیق، اعلام کرد که گزارش کلیات بودجه ۱۴۰۱، ۱۹ دی به مجلس ارائه می‌شود.

به گزارش توان تحلیل، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ با اشاره به بررسی و تصویب آیین‌نامه داخلی کمیسیون تلفیق، گفت: بعد از بررسی کلیات بودجه، گزارش نهایی آن روز یکشنبه هفته آینده، ۱۹ دی ماه به صحن علنی ارائه می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: کمیسیون تلفیق بودجه امروز با حضور مسئولانی از جمله رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزرای اقتصاد و نفت به بررسی رویکردها، جهت‌گیری‌ها و پیش‌بینی شاخص‌های کلان اقتصادی و سیاست‌های ارزی و نحوه پرداخت یارانه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور می‌پردازد.

وی بیان کرد: این کمیسیون روز دوشنبه، ۱۳ دی، در دو نوبت صبح و عصر جلسات خود را برگزار می‌کند و در این جلسات پیرامون منابع پیش‌بینی شده در لایحه بودجه سال آینده و مصارف و درآمدها و اعتبارات استانی به بحث و تبادل نظر خواهد پرداخت.

نماینده مردم آباده، بوانات، خرم‌بید و سرچهان در مجلس خاطرنشان کرد: کمیسیون تلفیق روز سه‌شنبه عصر، ۱۴ دی، در خصوص کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ به جمع‌بندی و اتخاذ تصمیم می‌پردازد. 

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه تصریح کرد: کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ روز یکشنبه هفته آینده، ۱۹ دی، گزارش خود را در مورد کلیات لایحه بودجه برای رای‌گیری به صحن علنی ارائه خواهد کرد تا بتواند بعد از تصویب کلیات آن در صحن مجلس طی مدت سه هفته وارد جزئیات شود. این کمیسیون ابتدا منابع درآمدی و اعتبارات را مورد بررسی قرار می‌دهد و در ادامه به بررسی مصارف می‌پردازد.

منبع
خانه ملت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا