اخبار

زیرمجموعه‌های شستا افزایش سرمایه می‌دهند

با توجه به اطلاعیه‌ی جدید شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، زیرمجموعه‌های شستا از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها افزایش سرمایه خواهند داد.

به گزارش اخبار بورس، به نقل از پایگاه خبری تجارت‌نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی ضمن انتشار اطلاعیه‌ای رسمی، از افزایش سرمایه شرکت‌های زیرمجموعه‌ شستا از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها خبر داد. این مسئله در چارچوب جلسه‌ی هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی مورخ ۹۹/۱۰/۲۰ تصویب شد.

متن این مصوبه به شرح زیر است: در راستای ضرورت اصلاح و تقویت ساختار مالی و نیز ایجاد امکان ارزیابی دقیق تر از عملکرد هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه مقرر شد، کلیه هلدینگ‌های زیرمجموعه نسبت به شناسایی شرکت‌های واجد شرایط جهت افزایش سرمایه از “محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها” اقدام و سپس با رعایت تمامی ضوابط و دستورالعمل های موجود و نیز اخذ تاییدیه از شستا نسبت به افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها (صرفاً دارایی‌های سرمایه ای استهلاک ناپذیر) برای شرکت‌های شناسایی شده و هلدینگ ها اقدام نمایند.

متن کامل مصوبه هیئت مدیره شستا مورخ ۹۹/۱۰/۲۰ در رابطه با افزایش سرمایه زیرمجموعه‌های شستا از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها

منبع
تجارت نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا